Stellar Ark

Jest daleka przyszłość. Po epoce kosmicznej ekspansji, złotej erze ludzkości, wdaliśmy się w wojnę totalną z własnymi dziećmi – inteligentnymi maszynami, które stworzyliśmy. Przegraliśmy. Życie organiczne na licznych koloniach rozsianych po całej galaktyce zostało wyeliminowane, a jedyne co nam pozostało ucieczka – tej wojny już nie da się wygrać.


Zbudowaliśmy więc Gwiezdne Arki – olbrzymie fortece, w których (względnie) bezpiecznie, możemy żyć i podróżować od systemu do systemu wiecznie ukrywając się i uciekając przed ścigającymi nas maszynami.


A Ty, zostajesz właśnie mianowany na dowódcę jednej z takich Ark. Nie masz co liczyć na wygranie wojny – jedyne co ci pozostało to walka o przetrwanie.

Login:
E-mail:
Hasło:
Powtórz hasło:
Płeć:    
Przepisz kod z obrazka:

W związku z ostatnimi problemami z serwerem, każdy gracz otrzymuje darmowe 14 dni konta premium.

• Produkcja Sond została wycofana i zniknęły one z zakładki hangaru. Wraz z zmianą ekspedycji, zmieniają się rodzaje pojazdów wysyłanych na nie (w większości będą to pojazdy używane też w systemie). Ma to nieco uprościć system ekspedycji, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości taktycznych.

• Poprawiony został błąd w hangarze, gdzie nie wyświetlały się opisy pojazdów po najechaniu na nie myszką.

• Poprawione zostało kilka błędów, powodujących zawieszanie się gry w szczególnych przypadkach.

• Szybkość psucia się Pojazdów Badawczych została zmodyfikowana. Teraz pojazdy psują się znacznie rzadziej przy wysokim procencie zbadania systemu (zatem wyciskanie ostatnich soków z systemu nie powoduje już takich strat jak uprzednio). Możliwe, że będzie to jeszcze modyfikowane.

Dobre wieści, udało nam się załatać ostatnie błędy, które pojawiły się w związku z przenosinami serwera, w związku z czym na powrót możemy w pełni skupić się na rozwijaniu gry. Jak zapewne niektórzy zauważyli, forum oraz Wikipedia działają teraz jako subdomeny. Wkrótce, również sam serwer rozgrywki zostanie przeniesiony na subdomenę, natomiast strona główna pozostanie na domenie głównej.

Każdy gracz otrzymał 7 dni konta premium, które powinny wynagrodzić wam trudy przenosin :) Dodatkowo w ciągu kilku najbliższych dni, pojawić się powinna możliwość kupna premium za pośrednictwem PaySafeCard, Paypal oraz SMS'ów.

• Naprawiono błąd, przez który pojazdy nie zostawiały po sobie złomu. Budowa obrony w postaci myśliwców powinna być teraz znacznie bardziej opłacalna.

• Naprawiono błąd powodujący, że zmiany w sile osłony nie uwzględniały otrzymanych obrażeń (wartość osłony zmieniała się poprawnie, zawsze jednak jej zmiana była równa regeneracji osłony).

• Nowe ustawienie taktyczne: TAKTYKA POJAZDÓW BOJOWYCH, pozwala ustalić jak agresywnie zachowują się nasze pojazdy bojowe co ma znaczący wpływ na zadawane przez nie obrażenia oraz ponoszone straty.

• Technologia Regeneracja Osłon została przeniesiona z 4 tieru na 3, zmniejszono też jej skuteczność - zapewnia teraz 5% bonusu/poziom zamiast 10%. Na 4 tierze (na jej poprzednim miejscu) została dodana technologia Optymalizacja Regeneracji Osłon, zwiększa ona prędkość regeneracji osłony o 15%/poziom ale wyłącznie poza walką.

• Dodano technologię Analiza Słabych Punktów, która to zwiększa obrażenia zadawane dużym statkom Roju.

• Technologia Eksploracja została przeniesiona z tieru I na II, natomiast Systemy Celownicze nie wymagają już Precyzyjnych Pomiarów i są dostępne od samego początku. Zmiany te mają na celu zwiększenie przejrzystości drzewka technologicznego -> wszystkie technologie tieru I są teraz technologiami wyjściowymi i dostępnymi od samego początku.

• Wzór na czas naprawy arki po przegranej bitwie został zmieniony na 4 + poziom biosfery. Nie jest to zmiana ostateczna. W przyszłości zamierzamy wprowadzić możliwość przyśpieszenia napraw w zamian za materiały, oraz dzięki budowie pojazdów naprawczych.

• Od teraz można się natknąć na statki Roju od razu po przybyciu do systemu nie tylko w przypadku ustawienia skanera na Ryzykowne Poszukiwania. Szansa natrafienia na statki jest jednak znacznie niższa niż w przypadku wyżej wymienionego (podstawowo około 4%), a ich łączna siła jest zwykle mniejsza. Zmiana ta nie obejmuje graczy z niskim poziomem rozbudowania Arki.

• Uzupełniono brakujący opis technologi zakrzywienia pola siłowego (wszystkie opisy technologi zostaną w przyszłości poprawione i uzupełnione o szczegóły).

• Przy odświeżeniu strony drzewka technologicznego, ekran jest scrollowany automatycznie do lewej górnej pozycji, co usówa błąd z niepoprawnym wyświetlaniem strzałek po odświeżeniu drzewka. (zapewne mało kto zauważył ten błąd, jako iż nie ma sensu go odświeżać jeśli nic się w kodzie przy nim w tym czasie nie majstruje ;))

Jak zapewne zauważyliście, SA boryka się z okresowymi problemami w działaniu, które to związane są z tym, iż serwer na którym obecnie działa jest przeciążony. Przenosimy zatem SA na nowy, stabilniejszy serwer. W związku z tym, w czasie kilku najbliższych dni mogą pojawić się dodatkowe przerwy w działaniu gry, po tym czasie jednak zakłócenia w jej działaniu powinny zniknąć.

StellarArk to gra turowa, w której jednakże tury rozgrywane są w regularnych odstępach czasu (standardowo co 45 sekund). W grze sprawujesz rolę nazdorcy, czuwającego nad tym by wszystko szło gładko. Twoje pojazdy wydobywcze same wydobywają surowce z asteroid a rafinerie przetwarzają je w materiały budowlane. Ty zaś musisz dbać o to by w odpowiednim momencie wyruszyć do nowego systemu, zlecić produkcję nowych pojazdów czy modułów.

Gra nastawiona jest na poł-aktywną rozgrywkę - tzn. by grać nią w międzyczasie (np. pracując, czy grając w inne gry). Nie trzeba poświęcać na niej całej swojej uwagi (chodź niektórzy tak wolą), zamiast tego wystarczy raz na jakiś czas zajrzeć do otwartej karty z grą i wydać swoim podkomendnym polecenia.

Gra oferuje na chwilę obecną ponad 40 różnych technologi do opracowywania (przy czym każdą z osobna można rozwijać w nieskończoność), przy czym liczba ta będzie się stopniowo zwiększać wraz z kolejnymi aktualizacjami. Do tego dochodzi ponad 20 różnych modułów (odpowiednik budynków w innych grach przeglądarkach), a także spora liczba różnych rodzajów pojazdów - przy czym wraz z przyszłymi aktualizacjami pojazdy będą w pełni modyfikowalne (będzie można je wyposażać dowolnie w różnego rodzaju silniki, reaktory, pola siłowe, uzbrojenie czy inne moduły).

Gra jest nastawiona bardziej na współpracę (cooperację) gracze aniżeli konkurowanie między sobą - głównym wrogiem pozostają bezduszne maszyny pragnące wyeliminować ludzkość.

Strony które warto odwiedzić:

Granica PBF Granica PBF - czyli gra play by forum w całkowicie autorskim i rozbudowanym świecie fantasy. Aktywni gracze, miła i przyjazna nowym osobom atmosfera, ciekawy świat.

§ 1. Konta

  • 1.1. Użytkownikiem konta jest osoba, której adres e-mail jest adresem stałym na koncie.
  • 1.2. Używanie nazwy konta która obraźliwe, rasistowska lub/i wulgarne jest zabronione.

§ 2. Wykorzystwanie błędów i skryptów

  • 2.1. Celowe wykorzystywanie błędów w grze jak również ich nie zgłaszanie jest surowo zabronione. W przypadku gdy gracz świadomie wykorzystuje błąd znaleziony w grze jego konto może zostać zbanowane lub usunięte.
  • 2.2. Zakazane jest używanie programów i skryptów, mających na celu automatyzację gry (np. automatyczne używanie napędu nadprzestrzennego).

§ 3. Komunikacja w grze

  • 3.1. Forum, Wiki i komunikator do których odnośniki znajdują się na stronie głównej są integralną częścią gry.

  • 3.2. Zabronione jest obrażanie innych graczy, administratorów oraz moderatorów.

  • 3.3. Używanie słów uznawanych powszechnie za wulgarne jest zabronione i nie ma tu znaczenia czy przekleństwo jest wykropkowane, zasłonięte znaczkami (typu: %@$^) czy też napisane w innym języku. Tyczy się to zarówno wiadomości prywatnych, wiadomości w stowarzyszeniu jak i wszelkich nazw i opisów Pokemonów.

  • 3.4. Zabronione jest propagowanie treści erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, niezgodnych z polskim prawem lub powszechnie uważanych za obraźliwe, w jakiejkolwiek formie w grze.

  • 3.6. Groźby i szantaże dotyczące życia realnego prowadzą do wykluczenia z gry, mogą być także podstawą do zgłoszenia popełnienia przestępstwa do odpowiednich organów.

  • 3.7. Zabronione jest podszywanie się pod administrację i moderatorów gry.

  • 3.8. Zabrania się spamowania.

  • 3.9. Niniejsza gra nie jest forum dyskusyjnym. Dyskusja na tematy powszechnie uznawane za kontrowersyjne, a nie związane bezpośrednio z funkcjonowaniem gry może zostać ucięta, jeśli będzie ona zarzewiem konfliktów w grze. W szczególności umieszczanie w grze treści, odnośników, haseł, symboli lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm, nacjonalizm, terroryzm) lub wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej jest zabronione i podlega surowej karze.

  • 3.10. Zabrania się reklamowania innych gier lub produktów przez rozsyłanie wiadomości w grze, bez wcześniejszego uzgodnienia z administracją.

§ 4. Używanie konta w celach komercyjnych

  • 4.1. Sprzedaż/kupno konta i inne wykorzystanie konta w celach komercyjnych (a także próby podjęcia tych czynności) są surowo zakazane.

  • 4.2. Zabronione jest wysyłanie reklam bez zgody administracji.

  • 4.3. Zabronione jest sprzedawanie poradników do gry.

  • 4.4. Zabronione jest rozsyłanie wiadomości zawierających linki referencyjne (np. do gier), których kliknięcie powoduje odniesienie dowolnych korzyści.

§ 5. Zmiany w regulaminie

  • 5.1. Regulamin gry może zostać zmieniony w każdej chwili, bez podania wyraźnej przyczyny. Gracze zostaną poinformowani o ewentualnych zmianach w regulaminie komunikatem w grze.

Chcesz się z nami skontaktować? Możesz to zrobić korzystając z poniższego folmularza:





StellarArk.net Copyright © 2016 All rights reserved.